شما اینجایید
خانه > تکنولوژی > ۳ دلیل برای اینکه تبلیغات آنلاین را به استراتژی های تبلیغاتی خود اضافه کنید‎

۳ دلیل برای اینکه تبلیغات آنلاین را به استراتژی های تبلیغاتی خود اضافه کنید‎

در ابتدا می خواهیم ۳ دلیل برای اینکه تبلیغات آنلاین را به استراتژی تبلیغات خود اضافه کنید را باهم بررسی کنیم.

مخاطبان گسترده 

  • آیا می دانید مشتریانی که به سختی در سایر روش های تبلیغاتی به آن ها دسترسی داشته باشید را میتوان، به راحتی در تبلیغات آنلاین پیدا کرد ؟
  • در کدام روش تبلیغاتی شما می توانید همزمان به مخاطبان هدف خود در شهرهای تهران ، اصفهان ، شیراز و … دسترسی پیدا کنید؟
  • آیا تبلیغ ثابت در یک وب سایت پر بازدید مخاطبان هدف شما را پوشش میدهد یا تبلیغ کلیکی در چند وب سایت بزرگ ؟

اثر بخشی تبلیغات

  • یکی از مسائلی که همیشه ذهن آگهی دهندگان را درگیر می‌کند این است که آیا تبلیغات آنها در ذهن مخاطبشان تاثیر می‌گذارد؟
  • در کدام روش تبلیغاتی آمار دقیق ( بازدید روزانه و… )کمپین به شما ارائه می گردد ؟
  • بیلبورد شما را چند نفر دیده اند؟ تبلیغ مجله شما در چه شهر هایی بازدید داشته است ؟
  • دوست دارید بدانید محصول و خدمات شما در کدام شهر ها پرطرفدارتر است ؟

online advertising return on investment

” بر اساس آمار جهانی ، میزان بازگشت سرمایه تبلیغات آنلاین در کوتاه مدت از سایر رسانه ها بیشتر است ”

کاهش هزینه ها

  • نسبت هزینه به اثر بخشی تبلیغ در صنعت شما چگونه است؟
  • چرا تبلیغات کلیکی هدفمند بسیار به صرفه تر از تبلیغات بنری ثابت در تبلیغات آنلاین می باشد؟

تبلیغات آنلاین را دریابید.

نوتیف

امیدوارم مطالب نوتیف برایتان مفید واقع شده باشد.
با عضویت در خبرنامه نوتیف مطالب تازه ما را در اینباکس خود داشته باشید.
کانال ما در تلگرام هم راه سریع و مطمئنی برای آگاهی از مطالب ماست.
***
من رضا حیدری مدیر وب سایت نوتیف هستم. همکنون مشغول به تحصیل در رشته کارشناسی ارشد نرم افزار بوده و به دنیای فناوری علاقه مندم به همین دلیل در نوتیف به دنبال نشر و ترویج موضوعات روز دنیای فناوری بخصوص موضوعات مرتبط با دنیای موبایل، اینترنت، کامپیوتر هستم. در کنار اینها گاهی هم گریزی به دیگر موضوعات مهم خواهیم زد که خالی از لطف نخواهد بود.
با نوتیف همراه باشید بودن با شما افتخار بزرگی برای ماست.

پاسخ دهید

12 + 12 =

Top