کسب درآمد در 7030

کسب درآمد در 7030

7030 (هفتادسی) یک سایت و اپلیکیشن اندروید و iOS برای خرید محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت است که هفتاد درصد از سود بزرگ این بازار را به کاربران فعال خود اختصاص می دهد.

در سال های اخیر نرم افزارهای پرداخت اینترنتی مختلفی ارائه شده اند که می توان از معروفترین آنها به آپ، سکه، تاپ و … اشاره کرد. این نرم افزارها با ارائه گستره وسیعی از امکانات مختلف مالی و پرداختی همچون خرید شارژ تلفن همراه، کارت به کارت، پرداخت قبوض و … امروزه توسط اکثریت افراد جامعه مورد استفاده قرار می گیرند.

پلن درآمدزایی نرم افزارهای پرداخت آنلاین

درآمد این نرم افزارها از محل مالیات و درصدی از مبلغ است که به ازای خدمات ارائه شده دریافت می شود. به عنوان مثال در خرید یک شارژ 5000 تومانی مبلغی که از حساب مشتری کسر می گردد معادل 5450 تومان می باشد، مبلغ 450 تومان اضافه که معادل 9% مبلغ 5000 تومان می باشد برای مالیات و سود عامل فروش (نرم افزار) از مشتری گرفته می شود. با توجه به حجم گردش مالی و تراکنش هایی که روزانه توسط مردم در این نرم افزارها انجام می شود می توان به درآمد میلیاردی این نرم افزارها پی برد. برای همین اکثر قریب به اتفاق تبلیغات گران تلویزیونی (قبل، بین و بعد از برنامه های پر بازدیدکننده) به نرم افزارهایی مثل آپ، تاپ و … اختصاص دارد. زیرا این نرم افزارها از محل سود سرشاری که از تراکنش های کاربران خود بدست می آورند می توانند در شبکه های مختلف صدا و سیما  تبلیغ های گران قیمتی را پخش کنند.

7030 نرم افزاری که سود خود را با شما تقسیم می کند

حال یک شرکت دانش بنیان با نام نوین درگاه شریف که از فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه شریف شکل گرفته است نرم افزاری با نام 7030 را ارائه کرده اند که برخلاف نرم افزارهای پرداخت اینترنتی قبلی 70% سود تراکنش ها را با خود کاربران قسمت می کند.در وب سایت این نرم افزار دباره آن می خوانیم:

هفتادسی یک سامانه جامع، یکپارچه، به روز، ساده و امنِ پرداخت و خرید محصولاتِ خدماتی (غیرفیزیکی)، شامل خدمات اپراتوری (شارژ، اینترنت، قبض)، بلیط های فرهنگی (تئاتر، سینما و کنسرت)، بلیط های مسافرتی (هواپیما، اتوبوس، هتل)، و فروش انواع کدهای فعال سازی انواع نرم افزارها و نیز گیفت کارت ها می باشد که با هدف تسهیل در سیستم های پرداخت الکترونیکی و توسط شرکت «نوین درگاه شریف» متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف طراحی، تولید و راه اندازی شده است. آنچه که هفتاد سی را از نمونه های مشابه متمایز می کند علاوه بر کیفیت بالای ارائه ی خدمات، واگذاری 70 % درصد از سود تراکنشها به کاربران و معرفان هفتادسی می باشد.

تفاوت بزرگ این نرم افزار با نرم افزارهای دیگه مثل آپ و… اینه که اگر شما این برنامه رو به دیگران معرفی کنید و بتونید افراد زیادی رو دعوت کنید در ازای تراکنش های افرادی که دعوت کردید پورسانت میگیرید. این یک بازی برد برد هست. 
✅ شما روی خرید کسانی که از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.
✅ از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

🌐 https://7030.ir/r/notif

🔸 نصب برنامه 7030 از طریق گوگل پلی ، بازار، مایکت و سیب اپ قابل انجام است.
✅ برای ثبت نام داشتن کد معرف الزامی است برای همین می توانید از شناسه‌ی معرف  notif هنگام ثبت نام استفاده کنید.

دانلود اپ هفتاد سی

برای نصب نرم افزار 7030 برای پلتفرم اندروید و iOS می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی
دانلود از کافه بازاردانلود از مایکت
دانلود از اناردونی دانلود از آی اپس
دانلود از سیبچهدانلود از سیب ایرانی

امکانات و محصولات 7030

7030 چه امکانات و محصولاتی دارد؟

نحوه ثبت نام و کسب درآمد در 7030

نحوه ثبت نام در 7030
روش کسب درآمد
آشنایی با نرم افزار 7030
آشنایی با نرم افزار 7030
آشنایی با نرم افزار 7030

حالا می توانید شما هم با دعوت دیگران درآمد کسب کنید. موفق باشید

4 thoughts on “آموزش کسب درآمد پایدار در سامانه 7030

  1. سلام ببخشید من ۷۰۳۰ دارم و میخوام براش تبلیغ کنم اما نمیدونم چجور لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام تبلیغات خودتون رو در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر، تلگرام و … پخش کنید.

    1. سلام. دعوت کردن افراد هزینه ای ندارد بلکه شما به نسبت فعالیت افرادی که دعوت کردید درآمد هم کسب می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *