3 دلیل برای اینکه تبلیغات آنلاین را به استراتژی های تبلیغاتی خود اضافه کنید
در ابتدا می خواهیم ۳ دلیل برای اینکه تبلیغات آنلاین را به استراتژی تبلیغات خود اضافه کنید را باهم بررسی کنیم.
مخاطبان گسترده
- آیا می دانید مشتریانی که به سختی در سایر روش های تبلیغاتی به آن ها دسترسی داشته باشید را میتوان، به راحتی در تبلیغات آنلاین پیدا کرد ؟
- در کدام روش تبلیغاتی شما می توانید همزمان به مخاطبان هدف خود در شهرهای تهران ، اصفهان ، شیراز و … دسترسی پیدا کنید؟
- آیا تبلیغ ثابت در یک وب سایت پر بازدید مخاطبان هدف شما را پوشش میدهد یا تبلیغ کلیکی در چند وب سایت بزرگ ؟
اثر بخشی تبلیغات
- یکی از مسائلی که همیشه ذهن آگهی دهندگان را درگیر میکند این است که آیا تبلیغات آنها در ذهن مخاطبشان تاثیر میگذارد؟
- در کدام روش تبلیغاتی آمار دقیق ( بازدید روزانه و… )کمپین به شما ارائه می گردد ؟
- بیلبورد شما را چند نفر دیده اند؟ تبلیغ مجله شما در چه شهر هایی بازدید داشته است ؟
- دوست دارید بدانید محصول و خدمات شما در کدام شهر ها پرطرفدارتر است ؟
” بر اساس آمار جهانی ، میزان بازگشت سرمایه تبلیغات آنلاین در کوتاه مدت از سایر رسانه ها بیشتر است ”
کاهش هزینه ها
- نسبت هزینه به اثر بخشی تبلیغ در صنعت شما چگونه است؟
- چرا تبلیغات کلیکی هدفمند بسیار به صرفه تر از تبلیغات بنری ثابت در تبلیغات آنلاین می باشد؟
تبلیغات آنلاین را دریابید.