چگونه اعضاء کانال خود را در تلگرام افزایش دهیم؟

172

چگونه اعضاء کانال خود را در تلگرام افزایش دهیم؟

آموزش روش های افزایش اعضاء کانال در تلگرام

بروزرسانی 1395/06/22

از زمان ارائه قابلیت کانال توسط تلگرام کانال های زیادی با موضوعات مختلف توسط کاربران ایجاد شده اند و برای مدیران کانال ها اولین سوالی که پیش می آید این است که چطور تعداد اعضاء کانال را افزایش بدهند. خب طبق معمول همیشه افراد دنبال راحت ترین راه می گردند و بفکر این هستند که راه صد ساله را یک شبه طی کنند که متاسفانه این کار در تلگرام امکان پذیر نیست.

مالک و سازنده کانال به عنوان مدیر اصلی می تواند در بدو ساخت کانال تا 200 نفر از مخاطبین دوجانبه (Mutual Contacts یعنی مخاطبینی که شما شماره آنها را دارید وآنها نیز شماره شما را دارند) خود را به کانال اضافه کند. این عمل برای استارت کار و شروع فعالیت کانال به عنوان یک محرک مناسب از طرف تلگرام به سازنده کانال داده شده است تا کار رشد کانال سرعت بیشتری پیدا بکند. اما مشکل بزرگ این روش این است که عضویت افراد بدون اطلاع و جلب رضایت آنها صورت می گیرد و ممکن است باعث ناراحتی و به طبع ترک کانال توسط آنها شود.

خیلی از دوستان در این مدت از من سوال می کنند که مثلاً چطور یک لیست شماره (مثل فایل اکسل، متنی و …) را وارد اعضاء کانال کنیم؟ یا مثلاً چطور بیشتر از 200 نفر را به کانال اضافه کنیم؟ و سوالاتی از این دست. باید به اطلاع همه دوستانی که این سوال ها را دارند برسانم که می توان فقط و فقط 200 نفر از مخاطبین Mutual را به کانال اضافه کرد. اضافه کردن لیست شماره و یا مخاطب بیشتر توسط مدیر فعلاً امکان پذیر نیست و شاید در نسخه های بعدی تلگرام چنین قابلیت هایی به آن اضافه شود که بنظر خودم دور از انتظار است.

چگونه اعضاء کانال خود را در تلگرام افزایش دهیم؟

1- موضوع و هدف مناسب

ابتدا هدف خود از ساخت کانال مشخص کنید و به هیچ عنوان بعد از مدتی لینک و موضوع کانال و تغییر ندهید، سعی کنید مطالب مرتبط با نام و پیشینه کانال منتشر کنید تا از ریزش اعضاء جلوگیری شود. مثلاً اگر در کانالی که از اسم و توضیحات آن برمی آید که یک کانال علمی باشد مطلب طنز یا سیاسی ارسال شود ممکن است برخی از اعضاء از این موضوع خوششان نیاید و کانال را ترک کنند.

همچنین موضوع کانال خود نقش کلیدی در آینده آن دارد. به طور مثال کانال های سرگرمی و حاوی مطالب طنز بهتر از کانالهای تجاری، علمی و … در جذب اعضا موفق هستند.

2- تولید محتوای مناسب و ارزشمند

باید اعتراف کنم که بهترین راه جذب مخاطب برای کانال تولید محتوای ارزشمند است طوری که مخاطبین فعلی کانال مجاب به بازنشر آن در گروه های دیگری که در آنها عضو هستند شوند و افراد عضو در آن گروه ها با دیدن مطالب بازنشر شده از کانال شما و پسندیدن آن به عضویت در کانال شما تشویق شوند. برای این منظور توجه به توصیه های زیر می تواند مفید باشد:

  1. تصویر لوگو و توضیحات (Description) مناسبی برای کانال خود انتخاب کنید.
  2. در انتهای هر پستی (متن یا تصویر) که در کانال منتشر می کنید شناسه (ID, Username) کانال یا URL (لینک) آن را قراردهید تا اگر پست های کانال در جایی دیگر توسط اعضاء فوروارد میشوند لینک کانال هم فرستاده شود.
  3. اگر در گروههایی عضو هستید مطالب کانال خود را با لینک زیر آن در گروهها منتشر (Forward) کنید تا توسط اعضاء گروه ها دست به دست شود. این عمل یکی از موثرترین راه ها می باشد. البته بیاد داشته باشید در تبلیغ کانال حتما از عکس و تصویر و لینک دعوت استفاده کنید.

3- تبلیغ کانال در رسانه های دیگر

یکی از راه های موثر دیگر در افزایش اعضاء کانال انتشار اطلاعات و نشانی URL کانال در وب سایت های اینترنتی است. برای اینکار می توانید با جستجو در گوگل و پیدا کردن وب سایت هایی که لیست کانال های تلگرام را به اشتراک می گذارند در آن وب سایت ها اقدام به به اشتراک گذاری اطلاعات کانال خود کنید مثلاً بصورت ارسال نظر (Comment) و …

همچنین استفاده از دیگر شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، گوگل پلاس، لاین و … نیز می تواند مفید باشد.

4- تبادل لینک با دیگر کانال ها بخصوص کانال های پربازدید

راه دیگری که می تواند خیلی سریع به رشد اعضاء کانال تان کمک کند انجام تبلیغ در کانال های پر مخاطب در خود تلگرام میباشد که اینکار خود به دو روش تبلیغ متقابل و تبلیغ پولی انجام می گیرد.

در روش تبلیغ متقابل (که به مبادله لینک هم معروف است) شما می توانید با مدیر کانال دیگری بر سر این موضوع که شما تبلیغ کانال وی را در کانال خود قرار دهید و در عوض وی نیز کانال شما را در کانال خود تبلیغ کند توافق کنید. کاری که این روزها در بسیاری از کانال ها مشاهده می کنید. البته کانال ها معمولا با تعداد اعضاء برابر تبادل لینک را انجام می دهند.

نکته مهم دیگر اینکه تبادل لینک در یک دوره ابتدائی جذابیت دارد ولی استفاده بیش از اندازه از آن باعث افت کیفیت کانال و خود دلیلی برای ترک کانال توسط اعضاء می شود. سعی کنید در روز یک یا نهایتاً دوبار اینکار را انجام دهید.

در روش دوم که مختص کانال های با اعضاء بالای 100 هزار نفر است مدیران کانال با دریافت مبالغی اقدام به تبلیغ کانال شما در کانال خود خواهند کرد.

5- کار تیمی

کانال تلگرام این قابلیت را دارد که چند مدیر (Admin) انتخاب کنید، اگر افراد مورد اعتمادی میشناسید آنها را ادمین کنید تا به شما در انتشار مطالب کانالتان کمک کنند. با تولید مطالب با کیفیت بیشتر بطبع احتمال انتشار آنها در دیگر گروهها و جذب عضو بالاتر خواهد رفت. البته سعی کنید ادمین های کانال زیاد نباشند چون ممکن است از آن طرف بام بیوفتید و با تولید محتوای زیاد عده ای از اعضاء بدلیل عدم وقت برای چک کردن همه آنها کانال را ترک کنند.

دیگر اینکه اگر کانال دارای چند مدیر است حتما طبق یک برنامه جاری همیشه یک مدیر آنلاین داشته باشید. همچنین با مدیران خود همفکر شده و مشورت کنید تا بتوانید مطالب بهتر و ارزشمندتری منتشر کنید.

6- نگه داشتن عضو مهمتر از جذب عضو جدید

یکی از مهمترین روش های افزایش اعضاء کانال در تلگرام حفظ آنها در کانال است. یعنی شما باید بتوانید درکانال جاذبه ای ایجاد کنید که اگر عضو جدیدی به کانال وارد شد به ماندن در کانال تشویق شود. در همه کانال ها همواره جذب عضو وجود دارد اما در بسیاری از آنها ریزش اعضاء بقدری است که نتنها رشدی در تعداد اعضاء دیده نمی شود بلکه کاهش در تعداد اعضاء قابل لمس می شود.

7- موارد مهم دیگر

  • سعی کنید حتماً نوع کانال عمومی باشد، هر کاربر می تواند ۴ کانال عمومی (Public) داشته باشد. زیرا کانال های عمومی در نتایج جستجو کاربران نمایش داده می شوند و این خود می تواند یکی از راه های جذب عضو باشد.
  • تا جای ممکن سعی کنید لینک کانال را کوتاه و با معنی انتخاب کنید تا کاربران بتوانند آن را براحتی بخاطر سپرده و در تایپ آن مشکلی نداشته باشند. هرچند که الان انتخاب شناسه مناسب بدلیل کثرت کانال ها کار سختی شده است.
  • تکرار مطالب باعث افت جذابیت کانال می شود. بنابراین از ارسال مطالب تکراری خودداری کنید.
  • مطالب را بر اساس یک زمانبندی مشخص شده انتشار بدهید. جوری نباشد که در یک ساعت 100 مطلب منتشر کنید و در بقیه روز هیچ مطلبی منتشر نکنید.

جمع بندی

در آخر بنظر خودم بهترین راه افزایش اعضاء کانال تولید محتوای ارزشمند است و داشتن کمی صبر و مداومت در تولید محتوا خود باعث رشد بمرور که روز بروز سریع تر خواهد شد می شود.

سوالات متداول

چرا با اضافه کردن گروهی از مخاطبین به کانال مشاهده می شود که فقط عده خاصی از آنها به کانال اضافه می شوند و بقیه با اینکه انتخاب شده اند به کانال اضافه نمی شوند؟

این سوال سه جواب دارد و سه حالت هست که افرادی که به کانال اضافه می شوند بصورت خودکار از کانال حذف می شوند.

1- در بروزرسانی نسخه 3.5 تلگرام ویژگی های امنیتی جدیدی اضافه شده است. یکی از مهمترین این ویژگی ها امکان تعیین شرایط برای عضویت کاربر توسط دیگر افراد در گروه ها و کانال ها می باشد. در این تنظیم می توانید تعیین کنید که چه افرادی بتوانند یا نتوانند شما را بگروه ها و کانال ها اضافه کنند. افرادی که برای اضافه کردن به کانال انتخاب می کنید و آنها عضو کانال می کنید و بعد ناپدید می شوند و از اعضاء کانال حذف می گردند کسانی هستند که در تنظیمات امنیتی تلگرام خود تعیین کرده اند که افراد دیگر نتوانند آنها را به کانال ها یا گروه ها اضافه کنند.

2- افرادی که به کانال اضافه می کنید قرار نیست حتماً در کانال بمانند و آن را ترک نکنند. از آنجایی که اضافه کردن افراد به یک کانال بدون در نظر گرفتن خواست آنها جوری مزاحمت محسوب می شود بسیاری از افراد به محض اینکه مشاهده می کنند شخصی آنها را عضو یک کانال کرده بلادرنگ آن کانال را ترک می کنند.

3- افرادی که یکبار کانال را ترک کرده اند اگر مجدداً آنها را انتخاب و عضو کانال کنید، خود تلگرام از عضویت مجدد آنها در کانال جلوگیری میکند. چون آنها یکبار عدم علاقه خود به آن کانال را با ترک آن بیان کرده اند.

پیام تلگرام مبنی بر عدم امکان دعوت از کاربرانی که یکبار کانال را ترک کرده اند.
پیام تلگرام مبنی بر عدم امکان دعوت از کاربرانی که یکبار کانال را ترک کرده اند.

متن پیام نمایش داده شده بشرح زیر است:

Telegram
Sorry, this user decided to leave this channel, so you cannot invite them back here.

ترجمه متن بالا: متاسفیم، این کاربر تصمیم به ترک این کانال گرفته است، بنابراین نمی توانید وی را مجدداً به اینجا دعوت کنید.

توجه داشته باشید که اگر زیاد این کار را تکرار کنید کانال و حساب شما محدود (ریپورت) خواهد شد.

امیدوارم این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.

172 thoughts on “چگونه اعضاء کانال خود را در تلگرام افزایش دهیم؟

    1. سلام بدلیل حجم بالای درخواست ها و عدم وقت کافی برای بررسی همه آنها فعلاً خواسته شما مقدور نمی باشد.

  1. من یک کانال درست کردم ۲۰۰ شماره جدید که اصلا شماره من رو ندارند وارد سیستم کردم.بعد از ۲۰۰نفر پیام تلگرام این بود که سقف شما پرشده .اما بعضا افرادی کانالهایی با سی یا چهل هزار عضو دارند.چطور این کار رو انجام می دن.؟و جالب اینه وقتی خریداری می کنید اقلا روزی هزار ریزش رو داره

  2. سلام وقت بخیر و خسته نباشید.
    مرسی از مطلب مفید و کاربردیتون واقعا که استفاده کریدم و حتما عملی هم خواهیم کرد.باتشکر

    1. فعلاً که چنین امکانی وجود ندارد و بنظر من تلگرام هرگز چنین آپشنی را اراده نخواهد کرد چون این نوع افزایش اعضاء خود نوعی مزاحمت است که با اهداف تلگرام در تناقض است.

    1. سلام. ریزش مخاطبین این روزها بسیار بیشتر از گذشته است به این دلیل که حجم تولید کانال ها و اضافه کردن افراد به کانال ها بقدری زیاد شده که همه از این موضوع دچار مزاحمت و ناراحتی شده اند برای همین عموم مردم به محض اینکه می بینند کسی آنها را عضو کانالی کرده خیلی سریع از کانال خارج می شوند. موضوع دیگر هم زیاد بودن کانال هاست که مردم را کلافه کرده و خود باعث می شود که هر فرد فقط در کانال هایی که واقعاً به آنها علاقه دارد بماند و از بقیه کانال ها خارج شود

  3. سلام جديدا يه نرم افزاري اومده كه ادعا ميكنن ميتونه اعضاي كانالو زياد كنه ميگنكه تا روزي 10000 تا عضو فعال گيرتون مياد و اين نرم افزارو هم ميفروشن ميخواستم بدونم آيا همچين چيزي ممكنه؟

    1. سلام من از این نرم افزارها استفاده نکردم و این روزها از این دست تبلیغات فوق العاده زیاد هست که 99.9 درصد غیر واقعی و شانتاژ هستند

  4. تشکر از سایتتون .چطور میتونم در پایان هر متن ارسالی ام آدرس لینک رو بصورت اتومات درج کنم ؟یا باسد دستی وارد شود .کانالم خصوصی است

    1. خواهش می کنم. دوست عزیز امکان درج خودکار آدرس کانال در انتهای مطلب بصورت خودکار همکنون فراهم نیست و باید بصورت دستی انجام شود.

  5. سلام ایا با داشتن شماره تلفن افراد بصورت اکسل میتوان انها را به کانال خود اضافه کرد

  6. سلام چطور میشه شمارهاییی به کانالم اضافه کنم که اسم من دردفترچه مخاطبش ذخیره نشده باشد مثل پیام های تبلیغاتی
    فوری فوری فوری فوری فوری فوری فوری فوری فوری فوری………………..

    1. سلام انجام چنین کاری قطعاً باعث ریپورت شدن شما و محدود شدن حسابتان خواهد شد. به موارد گفته شده در این مطلب عمل کنید و دنبال راه های دیگر نباشید.

  7. سلام و درود من یک کانال ساخته ام که بیشتر از 70تا نمیتونم عضو کنم در صورتی که 400تا شماره مشتریان فروشگاهم رو در گوشیم ذخیره کردم وقتی میخوام عضو کنم پیغام میده:ببخشید شما در حال حاضرفقط میتوانید مخاطبین خود را به گرو اضافه کنید

    1. وقتی یک متن پربار، با معنی، جذاب، عامه پسند و تازه باشد مخاطبین کانال مجاب می شوند که آن را در گروه هایی که عضو هستند بازنشر کنند و وقتی این پیام ها در گروه های دیگر گذاشته شوند کاربرانی که در کانال عضو نیستند با دیدن این پیام های فوروارد شده اگر از پیام خوششان بیاید خیلی احتمال بالایی دارد که آنها هم عضو کانال شوند.

  8. باسلام
    من یک کانال ایجاد کردم و شخصی را هم بعنوان مدیر آن اضافه کردم. بعد از اینکه یکبار اکانت تلگرامم رو حذف کردم و دوباره اکانت ساختم ، به کانالم دسترسی ندارم و شخصی رو هم که بعنوان مدیر تعریف کردم نمی تونه من رو دوباره بعنوان creator اضافه کنه.
    لطفاً راهنمایی بفرمایید

    1. سلام بله متاسفانه دیگر به کانال دسترسی ندارید و راه حلی هم تاکنون برای این مشکل از طرف تلگرام ارائه نشده است.

  9. سلام چگونه اعضای کانال در قسمت بالای کانال دیده نشوند که این کانال چه تعداد عضو دارد

  10. سلام.ما تو کار خدماتی هستیم و یه کانال با تلگرام درست کردیم و شماره های مشتریارو تک تک داخل تلگرام ذخیره کردیم که نهصد تا شماره شد.وقتی خواستیم به کانال اضافه کنیم ظرفیت رو فقط ۲۰۰ نفر زده بود و مام تصمیم گرفتیم ۲۰۰ نفرو خودمون مارک کنیم و بیاریم و به بقیه لینک کانالو بفرستیم که خودشون وارد کانال شن.ولی متاسفانه بیشتر از ۳۰ نفر رو قبول نکرد و دیگه هم هرکاری میکنیم کسی اضافه نمیشه.حتی نمیشه به کسی هم لینک جدا فرستاد.اگه راهنماییمون کنین واقعأ ممنون میشیم.

    1. سلام به احتمال زیاد حساب شما ریپورت شده است و دچار محدودیت شده اید.

  11. سلام من سازنده یک کانال بودم و حواسم نبود دیلیت اکانت کردم حالا اون آدرس کانال رو دیگه نمیشه استفاده کرد چون کاناله پاک نشده . حالا چیکار کنم چطور کاناله رو پاک کنم ادرسش برام خیلی مهمه
    لطفا سریع جواب بدین خیلی مهمه ممنون

    1. سلام متاسفانه راه سریعی وجود ندارد. باید همه اعضاء از کانال خارج شوند تا کانال پاک شود و آدرس آن آزاد شود که این موضوع اگر کانال هنوز مدیر دارد و مطلب در آن منتشر می شود سخت است. باید صبر کنید و از مدیرها بخواهید کانال را ترک کنند تا بعد از مدتی کانال پاک شود.

  12. با سلام خدمت شما میخواستم ببینم چجوری میتونم لینک کانال رو همراه با فایل های موسیقی که تو کانال میذارم بفرستم.که وقتی آهنگ فوروارد میشه لینک هم باهاش ارسال بشه

    1. سلام این کار با ربات های زیرنویس ممکن می شود و خیلی موارد با لینک فایل موسیقی بطوری که فایل در تلگرام آپلود نمی شود بلکه فایل در یک هاست (سایت) آپلود شده و لینک آن در تلگرام استفاده می شود.

  13. سلام سوال من اینه که من 50000 شماره اکسل دارم. چطور میتونم به اکانت تلگرام اضافه کنم؟ یا اگه امکان پذیر نیست، چطور کانالهای دیگه چندین هزار کاربر برای خودشون دارن؟

    1. سلام. مطلب را درست مطالعه کنید توضیح داده شده است.
      کانال های دیگر زحمت کشیده اند.

  14. سلام
    متن بالا رو خوندم و متوجه شدم که نباید افرادی که شمارمو ندارن نباید اد کنم ، متاسفانه ندونسته اد کردم و حالا ریپورت شدم تو کانال . حالا سوال من اینجاست که دوباره چطور و چقدر طول میکشه تا به حالت عادی برگرده ؟ اگه امکانش خارج شدن از ریپورت نیس بگید تا کانال جدید بسازم . ممنون میشم سریعتر جواب رو بدید تا راه حلی پیدا کنم .

  15. اگه کسی رو که جزو مخاطبین هست به کانال اضافه کنیم آیا اون شخص متوجه میشه که ما اضافه کردیمش؟ یعنی براش پیامی میره که من اضافه کردمش به کانالم؟

    1. سلام در بعضی موارد بله مشخص می شود که چه کسی شما را به کانال اضافه کرده است. اما در بعضی حالات خیر آنهم زمانی است که فرد سازنده گروهی از مخاطبین که شما هم عضو آنها هستید را به کانال اضافه می کند.

  16. ببخشید میشه بگین چه گونه از کانال تلگرامی خودم درامد کسب کنم؟ممنون از شما من نالان باراهنمایی هاتون جلو رفتم لطفا جواب منو بدید …

    1. بحث کسب درآمد موضوع مفصلی است ولی در هر حالتی فقط می شود با کانال هایی که بالای 10 هزار نفر عضو دارند چنین کاری را انجام داد. تنها منبع درآمد هم تبلیغ در کانال است یا فروش کانال.

  17. سلام ممنون از مطالبتون،من کانالی ساختم که شش تا شماررو تونستم اد کنم وهر شماره ای که در دفترچه تلفن گوشیم هست رو در قسمت add members نمیبینم تا اد کنم چیکار کنم ،فقط وقتی میخوام کانال تلگراممو باز کنم پیغام telegram read contact blocked رو میده نمیدونم ربطی داره یا نه لطفأ جواب بدید،فوری فوری فوری فوری لطفأ

    1. سلام این مشکل در گوشی هایی که مدیر دسترسی دارند مثل گوشی های هواووی رخ می دهد و شما در مدیر دسترسی اجازه دسترسی تلگرام به مخاطبینتان را سلب کرده اید و تلگرام نمی تواند مخاطبین شما را بخواند.

  18. سلام .. من بنا به دلایلی مجبور شدم اکانتمو پاک کنم(من از طریق نسخه دسکتاپش میرفتم تو تلگرام) و حالا که دوباره اکانت ساختم(اسم اکانت فرق کرده چون یادم نیس چی بوده) نمی دونم چجوری باید کنالی رو که ساخته بودمم یدیریت کنم .. ممکنه بگین چیکار باید کرد؟

    1. سلام متاسفانه به کانالی که با اکانت حذف شده قبلی درست کرده بودید دیگر دسترسی ندارید به هیچ روشی.

  19. سلام
    من مدیر یک شرکت هستم می خواستم یه لیست از فایل اکسل رو به کانل تلگراممون اضافه کنم
    در ضمن نرم افزار مربوط به سیستم کامپیوتر تلگرام نصب کردم و کارای کانال رو اون انجام میدممیخواستم بدونم چطور میشه این شماره هارو روش بار گیری کرد

    1. سلام. اینکار امکان پذیر نیست. می توانید شماره های داخل اکسل را بصورت کانتکت در تلگرام ذخیره کنید اما این که همه آنها را شما وارد کانال کنید امکان پذیر نیست. بهتر است از طریق sms بازهم تاکید می کنم از طریق sms لینک عضویت در کانال را برای آنها با توضیحات ارسال کنید که هرکس دوست داشت عضو کانال شود. اگر با تلگرام اقدام به ارسال انبوه پیام کنید شک نکنید که حسابتان گزارش و محدود خواهد شد.

  20. با سلام وخدا قوت خدمت شما دوست عزیز.
    من از نسخه کامپیوتر تلگرام استفاده کنم.وکامنت های دوستان رو خوندم که با چه مشکلاتی برخورد کردند.سوال من از شما این است که چکار کنم که به مشکلاتی از جمله حذف اکانت ودیگر مشکلات ذکر شده برخورد نکنم؟؟؟وچطور یک محصول رو در کانالم به فروش برسانم؟؟منظورم اینه که چطور مخاطبینم پول رو واریز کنن به حسابم ؟بسیاااااااااااااااااار سپاس

    1. سلام فروش محصول از طریق تلگرام به خود شما بستگی دارد مثلاً می توانید به دادن شماره کارت پس از واریز پول محصول را برای مشتری ارسال کنید. اگر نزدیک بود با پیک اگر نه با پست.
      اگر رفتار درستی که باعث آزار مخاطبینتان نشود جای نگرانی نیست. تبلیغات زیاد این روزها آرامش را از کاربران تلگرام سلب کرده اند.

  21. سلام
    ما سه همکار هستیم با هم برای توسعه کارمون کانل ساختیم حالا فقط خالق کانال میتونه عضو اد کنه و دو تا دیگه نمی تونیم عضو اد کنیم چه کنیم

    1. سلام بله فقط سازنده کانال قادر به اضافه کردن اعضاء به آن است و فقط هم 200 نفر. شما بهتر است مطالب کانال را در گروه هایی که دارید بازنشر (Share) کنید تا به افزایش اعضا< کانال کمک کنید.

  22. با سلام و عرض ادب خدمت جناب عالی

    جناب آقای حیدری بنده بعد از ساختن کانالی در تلگرام قادر به اضافه کردن اعضا نبوده و پیام sorry, you can only add mutual contacts to groups at the moment ظاهر میشود
    در ضمن مخاطبین من در گوشی خود ذخیره دارم ولی آنها شماره من را ذخیره نداشته و شماره تلفنم را تازه خریداری کرده و هیچ سابقه report spam را ندارد
    لطفا بنده را در اضافه کردن مخاطبینم در کانال تلگرام راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام دوست عزیز
      این پیام درمتن توضیح داده شده است. درست است که حساب شما ریپورت نشده اما این پیام به همان دلیلی که در متن گفته شده نمایش داده می شود بهتر است به پیشنهاداتی که این متن داده خوب توجه کنید. سعی نکنید بزور افراد را عضو کانال کنید چون نتیجه عکس می دهد.

  23. سلام من تلگرامی برای سلامت پوست ومو را باز کرده ام ، مشکل من این است که چگونه میتوانم متن ونوشته های خود را در تلگرام به صورت رنگی وجذاب در کانال گذاشته وایجاد تنوع کنمدر ضمن د. برنامه ورد اندروید گوشی خود من متنهایی را به روش دلخواه انجام دادم ولی به صورت فایل pdf انجام میشود واین امکان را به من نمیدهد تا متنی که خود انجام دادن به صورت یک نوشتار در کانال خود قرار گیرد ، به صورت یک فایل به شکل منگنه دار ظاهر میشود.

    1. سلام مواردی که خواسته اید شدنی نیست ممکن است در نسخه های آینده تلگرام چنین قابلیتی به آن اضافه شود.

      بهتر است بجای خروجی PDF از صفحه عکس گرفته (منظورم با اسکرین شات است) و آن را ویرایش و بعد ارسال کنید. راه دیگری وجود ندارد.

  24. ممنونم از توضیحات شما.
    سلام.چطور میشه در گروه اد کرد کسانی رو که شمارشون رو در مخاطبین ذخیره نکردیم
    بسیار فوری فوری

    1. سلام تنها راه ارسال لینک عضویت کانال از طریق چت خصوصی و محافظت شده (Secret Chat) برای هر یک می باشد.

  25. سلام ممنون از مطلبتون
    آیا این افزایش ممبر تلگرام با استفاده از فیک ممبر صحت داره ؟

    1. سلام بله روش هایی هست برای این موضوع اما خوشبختانه تلگرام در بررسی های روزانه این حساب های فیک را بصورت خودکار پاک می کند. یعنی اگر با این برنامه اقدام به افزایش ممبر کنید شاید روز اول خیلی اعضاء کانال رشد کنند اما دو سه روز بعد می بینید که همه اعضاء قلابی از کانال حذف شده اند. استفاده از این برنامه ها باعث می شود حساب سازنده کانال محدود شده و حتی ممکن است کانال کلاً توسط تلگرام حذف شود.

  26. سلام من از تلگرام کامپیوتر استفاده میکنم و تعداد افرادی که داخل کانالی که مدیرش خودم هستم دعوت کردم مشخصه ولی تعداد بازدید کننده هام بیشتر از نفراتی است که من دعوت کردم و اسامی آنها هم تو ادلیستم نیست باید چکار کنم تا اسامی آنها را پیدا کنم

    1. سلام تعداد بازدیدها ربطی به تعداد اعضاء ندارد زیرا اگر مطلبی از کانال شما در گروهی 10 هزار نفره بازنشر شود بطبع تعداد بازدید آن مطلب چند هزار تایی خواهد شد در حالی که ممکن است تعداد اعضاء کانال شما به هزار نفر هم نرسد. امکان فهمیدن اینکه چه اشخاصی پیام را مشاهده کرده اند وجود ندارد.

  27. سلام
    من در کانالی ادمین هستم که سازنده ( creator یا همان ادمین اصلی) ان می خواهد مرا ادمین اصلی کند و خودش به یک ادمین غیر اصلی تبدیل شود که من بتوانم نفرات بیشتری را اد کنم اما هر search می کنم جواب درستی پیدا نمی کنم.
    برخی از سایتها شیوه ای را پیشنهاد می کنند (Change my phone number) که از این طریق کل اکانت تلگرام انتقال پیدا می کند نه ادمین اصلی. لطفا سریع جواب بدین
    ممنون از شما

  28. سلام، من یک کانال عمومی ایجاد کردم و اعضا کانال بیش از ۶۰۰ نفر است اما متاسفانه من فقط ۲۰۰ نفری که خودم اد کردم رو می بینم و بقیه که خودشون ملحق شدن قابل رویت نیستن چه کنم تا تمامی اعضا رو ببینم؟ ممنون میشم جواب بدین.

    1. سلام اینکار شدنی نیست دوست عزیز. به دلایل مختلف مثل حریم خصوصی و فنی

  29. سلام.ممنون از مطالب مفید شما. دوست گرامی من چطور میتونم مطالب جدید و آموزه های به روز شبکه های اجتماعی رو دریافت کنم. امکانش هست مطالب جدیدی رو که یاد گرفتید و یا در دنیای روز منتشر میشه رو به ایمیل من بفرتید. چطور میتونم مطالب مفید شما رو دریافت کنم.شاید سایت رو یادم بره سر بزنم یا فرصت نکنم. ممنون اگه راهنماییم کنید.با تشکر.ایلیا جباری-شیراز

  30. سلام.من ریپورت شدم.وهمه ی کارهایی ک باید انجام بدم رو دادم.مثل ارسال ایمیل.ولی از یپورت درنیامدم.هیچ راه دیگری هست که بتونم دربیام؟

  31. سلام ممنون از توضیحات خوبتون.
    من چون رمز تایید ۲ مرحله ای تلگراممو یادم رفته مجبورم دیلیت اکانت کنم حالا کانالمم با همه مخاطبام میره راهی وجود نداره که یکی دیگرو مدیر اصلی کنم ؟

    1. سلام خیر متاسفانه دوست عزیز.
      اگر رمز یادتان رفته و موقع ثبت رمز ایمیل خود را وارد کرده اید می توانید رمز را بازیابی یا رمز جدیدی تنظیم کنید. نیازی به حذف حساب نیست.

  32. با سلام و عرض خسته نباشید
    میشه در کانال عمومی secret chat فعال بشه تا اعضا بتونن با admin ارتباط برقرار کنن.

  33. سلام خسته نباشید، اگر فقط یک تعداد اعضای فیک رو وارد کانال کنیم احتمال ریپورت شدن وجود نداره؟ و یه سوال دیگه اینکه اعضای فیک ریزش نمیکنند؟
    و اگر افراد خودشون از طریق لینک وارد کانال بشن احتمال ریپورت شدن وجود نداره؟!

    1. سلام در مکانیزم کنترلی جدید تلگرام، الگوریتمی نوشته شده که با کنترل کانال ها اعضای فیک آنها را شناسایی کرده و از کانال حذف می کند. اگر تعداد اعضاء فیک زیاد باشد به احتمال بالا کانال حذف خواهد شد.
      ورود افراد توسط لینک عضویت باعث ریپورت شدن کانال نخواهد شد.

  34. سلام
    برای ساختن کانال تلگرامی آیا نام لاتین ثبت شده مانند ثبت دامنه اینترنتی کاملا منحصر به فرد میباشد یا میشود از یک نام کانال چند عدد وجود داشته باشد؟
    با تشکر

    1. سلام
      بله نام کانال در تلگرام مثل هر سیستم نرم افزاری دیگری یک شناسه منحصر بفرد است.

  35. با سلام خدمت شما من همه اینکارایی ک گفتید رو انجام میدم و گاهی هم سیین پستام بن هفتصد میرسه ولی جمعیت کانالم از صد و پنجاه نفر بیشتر نمیشه چرا؟

    1. سلام قرارنیست چون تعداد بازدیدهای برخی مطالب شما به مقادیر بیشتر از تعداد اعضاء کانالتان می رسد، تعداد اعضاء کانالتان هم زیاد شود. برای افزایش اعضای کانال باید صبر و تلاش را با هم داشته باشید.

  36. سلام خسته نباشید یه سوال داشتم
    اگه ادمین اصلی کانالی دیلیت اکانت کنه راهی هس که ادمینه دوم دسترسیش بیشتر بشه ؟

  37. سلام.
    یه کانالی در تلگرام ایجاد شده که میخوام بدونم مدیر کانال را چطور پیدا کنم و چطور می تونم به مدیر کانال پیغام بدم.
    به هیچ عنوان مدیر مشخص نیست.
    راهنمایی بفرمایید ممنون میشم بخاطر اینکه اومدن سواستفاده کردن

    1. سلام راهی برای فهمیدن هویت سازنده کانال از طرف اعضاء وجود ندارد و اگر سازنده خود به روشی یا در مطالب کانال یا در توضیحات آن خود را معرفی کردکه خوب اگر نه راهی وجود ندارد.

  38. سلام.میخوام بدونم کانال خصوصی در تلگرام از نظر تعداد اعضا محدودیت داره یانه؟

    1. سلام تا جایی که من میدونم خیر برای تعداد اعضاء کانال خصوصی محدودیتی قید نشده.

  39. ببخشید شما میدونید در تلگرام چطور میشه یه متن نوشت و پایین اون متن یه عکس اضافه کرد؟؟

    1. سلام یا باید عکس را در یک فضای میزبانی آپلود کرده و لینک آن را به مطلب تلگرام اضافه کنید و بعد متن خود را در مورد آن بنویسید با این کار تلگرام پیش نمایش تصویر را در پایین مطلب نمایش می دهد.
      یا از ربات هایی مثل عکس نگار استفاده کنید.

  40. با عرض سلام و خسته نباشی ایا داشتن شماره افراد و اد کردن افراد در کانال بدون اجازه انها جرم محسوب میشود و ایا انها می توانند از از او شکایت کنند؟؟؟ با تشکر از سایت خوبتون

    1. سلام. در متن قانون این موضوع بیان نشده اما بنظر خودم چون نوعی مزاحمت تلقی می شود می تواند نوعی جرم محسوب شود.

  41. سلام چرا هرجا تبلیغ میکنم یا نمیدونم بهشون میگم داخل کانالتون تبلیغ کنین نمیکنن لطفا بهم بگین باید چطور اعضای گروه بیشتر بشن هرکاری میکنم فایده ای نداره فقط سه نفر هستن لطفا کمکم کنین

    1. سلام
      1- نمی توان کانال هایی که دارای عضو کم هستند را با تکنیک مبادله تبلیغ کرد چون کسی راضی به اینکار نمی شود چون چیزی گیر فرد مقابل نمی آید. راه دیگر این است که به سازنده کانال های با اعضاء زیاد پولی را پرداخت کنید تا آنها تبلیغ کانال شما را انجام دهند.
      2- در مبادله باید به دنبال کانال های مشابه از نظر موضوعی با کانال خودتان باشید. عموماً افراد نسبت به مبادله با کانال های غیر مرتبط رغبتی ندارند.
      3- تولید محتوای با کیفیت هم خیلی مهم است.

  42. سلام
    من حدود ۷۰۰ شماره ذخیره شده در گوشی دارم و میخوام اعضای کانال جدیدی که ساختم رو افزایش بدم،بیشترمطالبتان رو خوندم
    ۲ تا سوال دارم
    ۱.برای تبلیغ سریع آدرس کانال میشه شماره تلفنهای ذخیره شده در گوشی رو به یه گروه تبدیل کرد و اونجا به انتشار آدرس پرداخت؟
    ۲.بعد از این کار امکان سو استفاده احتمالی اعضا از همدیگه وجود داره یا خیر؟

  43. سلام استاد عزیز
    ممنون از مطالب مفیدتون
    سوالم اینه ک حداکثر ظرفیت افزودن دستی اعضا به کانال در تلگرام چند نفر هست؟

  44. سلام یه سوال در مورد کانال تلگرام داشتم . چظور میتونم اسم اولیه کانال رو عوض کنم . اسمی که موقع کلیک کردن رو لینک میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  45. سلام چه کار کنم که وقتی به روی کانال من کلیک کردن اول عضو شوند بعد کانال نمایان شود ممنون از مطالب خوبتان

  46. می خواستم بدونم چه طوری میشه کاری کرد که اگه افرادی وارد کانال میشن نتونن تعداد اعضا رو ببینن؟

  47. سلام
    من سازنده یک کانال هستم و یک نفر رو مدیر کردم اما اون یک نفر به خاطر ریپورت بودن دیلیت اکانت کرد و دوباره اومد تو تلگرام و الان من هر کاری میکنم نمیتونم اون اکانتی رو که باهاش دیلیت اکانت کرده از مدیریت کانال ریمو کنم.و فقط این پیغام رو میده که:شما نمیتوانید این شخص رو وارد کانال کنید.

    لطفا راهنمایی کنید چی کار کنم.با تشکر از شما و سایت عالیتون

    1. سلام در نسخه فعلی کاری نمی توان انجام داد. بهتر است آن گزینه را به حال خودش رها کنید. شاید در بروزرسانی های آینده این مشکل نچندان مهم حل شود.

  48. هموطنان بخدا قسم کسب در آمد از تلگرام بیشتر از هر کار دیگری در دنیای واقعی سخت تر غیر ممکن تر است

  49. سلام
    ببخشید سوال من اینه اگه بخوام لیست مخاطبین رو به گروه اضافه کنم تاکید میکنم گروه نه کانال باید اونم دو طرفه باشه،یعنی طرف مقابل هم شماره منو داشته باشه؟

    1. سلام برای گروه فکر نکنم ولی بازهم مطمئن نیستم. سیاست های تلگرام روز به روز عوض می شود.

    2. سلام اگر تنظیماتشو تغیر داده خود فرد اینجوری میشه و تا اونم شماره شمارو نداشته باشه شما نمیتونید ادش کنید… الان اکانت خود من اینجوریه 😌

  50. سلام این روز ها همه میدونن که ادمین های کانال های پر اعضا درامدی فوق العاده و نجومی دارن که حتی درامد ماهیانه شون از درامد متتخصص قلب و عروق ،متخصص مغز و اعصاب ،…بیشتره این ادمین هایی که اینجوری پول در میارن نهایت کارشون این که یا عکس یا متن یا فیلم کپی کنن خواهشا اگه دیدید تو یه کانالی زیاد تبلیغ میشه سریع لفت بدید ،باور کنید کانالی رو میشناسم روزی پانزده بار تبلیغ میکنه و هر در هر تعرفه اش شش صد هزار تومن پول میگیره یعنی میشه روزی هشت میلیون تومن! پس درامد ماهیانه میشه بالای صد میلیون تومن 😨😱😱😱

  51. سلام
    بنده یه کانال ساختم و یه نفر رو ادمین کردم و به دلایلی اکانتمو حذف کردم و به کانال دسترسی ندارم میخواستم بدونم شخصی رو که من ادمین کردم به کانال دسترسی داره؟

    1. سلام بله ادمین های دوم به بعد فقط می توانند مطلب در کانال منتشر کنند و مطالب منتشره توسط خودشان را حذف کنند اما امکان افزودن عضو و یا اضافه کردن مدیر جدید را ندارند.

  52. یک کانال راه اندازی کردم یه تعداد مخاطب محدود سیو کردم.مخاطبا رو که مارک کردم فقط 6 نفر ممبر شدن.واین پیغام mutual contact اومد.درصورتیکه بعضی از مخاطبایی که مارک بودن شماره رو داشتن ولی قبول نکرد.ممنووون میشم راهنمایی کنید.

    1. الان دیگر اضافه کردن عضو به کانال فقط مسالزم دوطرفه بودن مخاطبین نیست. خیلی از کاربران امکان اضافه شدن به کانال ها و گروه ها توسط دیگران را در حساب خود غیر فعال می کنند تا از سیل عضویت های مزاحم جلوگیری کنند. یکی از دلایل این موضوع است.

  53. سلام
    در مورد پکیج افزایش ممبر ایرانی که به تازگی در کافه ترفند منتشر شده را اگه آشنایی دارین یکم توضیح بدین یا اینکه خود پکیج رو به صورت رایگان بذارین ممنون از سایت خوبتون

    1. سلام
      من بشخصه به این پکیج ها و تبلیغات اینچنینی اصلاً اعتقادی ندارم چون اگر هم عملی باشند عموماً از روش های فیک استفاده می شود که تلگرام در بروزرسانی سیاست های خود راه های مبارزه با این روش ها را پیش گرفته است و خیلی از کانال هایی که از این روش ها برای افزایش ممبر استفاده می کنند محدود کرده و اعضاء فیک آنها را حذف می کند.

  54. سلام وقت بخیر..چطور میشه حجم زیادی شماره رو وارد مخاطبین تلگرام کرد بدون اینکه یکدونه یکدونه به لیست مخاطبین اضافه شون کنیم؟؟

    1. سلام چنین کاری ممکن نیست. فقط نسخه دسکتاپ تلگرام در امر اضافه کردن اعضاء امکان افزودن چند عضو بصورت همزمان را دارد که نسخه های موبایلی این قابلیت را ندارند.

  55. سلام
    من يه كانال تلگرام دارم و با وجود اينكه 2 نفر را به عنوان ادمين انتخاب كردم متاسفانه ان افراد نمي توانند كسي را با گوشي خود ادد كنند.(اصلا چنين گزينه اي را مشاهده نمي كنند.)تنها مي توانند مطلب بگزارند.
    چگونه مي شود اين مشكل را حل كرد
    با سپاس

    1. سلام. افرادی که به عنوان مدیر به کانال اضافه می شوند امکان افزودن عضو همانند کاری که سازنده کانال می تواند انجام دهد را ندارند

  56. سلام خسته نباشید . تلگرامم منو دیوونه کرده همش دعوت به گروه و کانال میکنه . تا اینترنت گوشی و وصل میکنم سریع میره تو تلگرام میگه میخوای بیای به این کانال اون کانال . حتی تو تنظیمات هم رفتم درست کردم اما بازم درست نشد خیلی اذیت میکنه تورو خدا کمک کنید عصبی شدم

    1. سلام این مشکل به تلگرام مرتبط نیست بلکه به یک برنامه مخرب دیگر مربوط است. برنامه های زرد فارسی مثل طالع بینی و … و از ایندست برنامه ها بعد از نصب ریدایرکت های مربوط به کانال ها و گروه ها را که سازنده برنامه از طریق سرور آن به گوشی شما می فرستد را باز می کند و به طبع گوشی هم جوری تنظیم شده که برای لینک های مربوط به تلگرام، خود برنامه تلگرام باز می شود و از شما سوال می کند. بررسی کنید ببینید اخیراً چه برنامه های جدید فارسی نصب کردید حتماً مجرم را پیدا خواهید کرد.

  57. سلام، من یه مشکل دارم، یکی از ادمینا نمی تونه کسی رو اد کنه باید چیکار کنم، اصلا گذینه اد کردن نداره، در ضمن من خودم کریتور هستم و قبلا یکی از ادمین ها چند نفر رو عضو کرده بود.

    1. سلام تا جایی که من اطلاع دارم چنین امکانی برای ادمین ها تعریف نشده و فقط سازنده کانال می تواند با قابلیت Add Members عضو به کانال اضافه کند.

  58. سلام
    امکانش هست که ادمین کانال وقتی عضوی رو اضافه میکنه اعضا نتونند شماره ادمین و عکس پروفایل ادمین رو ببینند؟ اما امکان چت خصوصی اعضا با ادمین وجود داشته باشه

    1. سلام همین الان هم اگر ادمین خودش شماره یا ID خودشو در قسمت توضیحات کانال قرار نده کسی از اعضاء نمی تونه حتی بفهمه که کی ادمین هست چه برسه که بخواد باهاش چت کنه یا شمارشو ببینه

  59. سلام
    امکانش هست که ادمین کانال وقتی عضوی رو اضافه میکنه اعضا نتونند شماره ادمین و عکس پروفایل ادمین رو ببینند؟ اما امکان چت خصوصی اعضا با ادمین وجود داشته باشه

  60. سلام
    وقتی به کانال ادمین اضافه میکنیم آیا ادمین میتونه اعضاء اضافه کنه یا نه؟ با تشکر

  61. سلام میخواستم بدونم راهی هست که لیست اعضای ریمو شده کانال رو دید یا کاری کرد که اونایی که ریمو شدن بتونند برگرندند چون یکی رو ادمین کردم زد 450 نفر رو ریمو کرد الان میخوام برشونگردونم چی کار کنم

    1. سلام اگر شخصی خودش از کانال خارج بشه دیگه سازنده نمی تواند وی را عضو کند مگر اینکه خود فرد با لینک عضویت یا شناسه کانال وارد کانال شود و مجدد خودش عضو کانال شود. ولی اگر مدیری فردی را از کانال حذف کند می توان وی را دوباره اضافه کرد (البته با شرط متقابل بودن مخاطبین).
      امکان مشاهده لیست کاربرانی خارج شده از کانال هم وجود ندارد.

  62. سلام وقت بخیر،ممنون از مطالب خوبتون.من یک کانال عمومی تشکیل دادم میخوام در صفحه اصلی کانال ،ارتباط با ادمین قرار بدم ،نمیدونم باید چکار کنم؟ممنون میشم کمکم کنید

  63. سلام ادمین یه کانال خصوصی که من رو به کانال اضافه کرده میتونه هر وقت دلش خواست حذفم کنه؟و اینکه ادمین میتونه شماره کل اعضای کانال رو ببینه؟

    1. سلام اینکه بشه عضوی رو از کانال حذف کرد بله میشه. اما شماره اعضاء در مدیران و سازنده کانال نمی تونند ببینند

  64. با سلام. هنوزم محدودیت افزودن 200 عضو توسط مدیر تو کانال هست؟؟ و اینکه اگه اعضای کانالی بیشتر از 200 باشه پطور میشه اولین عضوهای اضافه کرده رو مشاهده کرد؟ من به اولین اعضای اضافه شده رو می خوام ببینم ولی نشون داده نمیشه نه از نسخه ویندوز نه اندروید

    1. سلام محدودیت 200 عوض کماکان پابرجاست. و لیست اعضاء کانال فقط 200 عضو را نمایش می دهد در هر نسخه ای و ترتیب نمایش هم قابل تغییر نیست. راهی وجود ندارد.

  65. خداوکیلی منو درست راهنمایی کن مدیر یه جواب سطحی هم نده ترقران مشکل رو حل کن یه جواب صحیح و کامل من نمیتونم توی چنلم کسیو ادد کنم الان 34 نفر دارم این ارور رو میده
    you cant add this user because you have contacted too many non contacts today.please try again tomorrow .you can ask another member to add this user to the group
    من حتی 1 هفته بعد امتحان کردم ولی نمیتونم کسیو ادد کنم.واقعا چرا؟در ضمن تو مطالب گفتید کسایی که فقط شمارشون رو دارم میتونم ادد کنم پس اون کانال هایی که این همه عضو داره چجوریه؟در ضمن من کسی رو که میخوام عضو کنم شمارشو دارم…خدایی به تمام سوالام کامل جواب بده این مشکل خیلی هاست…

    1. سلام. این پیام در بروزرسانی سیاست های امنیتی و حفاظت از حریم خصوصی جدید تلگرام از نسخه 3.14 به بعد نمایش داده میشه و در اصل این سیاست ها کمی تعدیل هم شده. در گذشته شما نمی توانستید افرادی که Mutual Contact (مخاطب متقابل یا مخاطب دوجانبه) نبودند را به کانال یا گروه اضافه کنید اما حالا این محدودیت کمی تعدیل شده و می توانید در هر روز پیرو یک الگوی طبیعی تعداد معدودی از مخاطبینی که متقابل نیستند را به گروه یا کانال اضافه کنید اما اگر از حد مدنظر تلگرام در اضافه کردن افراد به کانال یا گروه عبور کنید این پیام به شما نمایش داده می شود و تا یک روز یا روزهای بعد باید صبر کنید تا این محدودیت رفع شود. فعلاً هم ترفندی برای حل آن ارائه نشده است.
      بماند که اگر حتی یک نفر از افرادی که بگروه اضافه می کنید فعالیت شما را اسپم گزارش کنند حساب شما دچار محدودیت های طولانی تری خواهد شد.

  66. سلام وعرض ادب.
    یه کانال درست کردم با 5 نفر ادمین.چرا ادمین ها نمیتونن عضوی رو اضافه کنن؟

  67. سلام
    میشه لطفا تنظیمات یرای افزایش عضو توسط مدیر رو برامون توضیح بدین ( سازنده منظورم نیست مدیر منظورمه )

    1. سلام برای مدیرها هم همین موارد باید بکار گرفته شوند و فرقی نمی کند که سازنده این موارد را بکار بگیرد یا مدیرها

  68. با سلام می خواستم به پرسم چطوری گزینه add در گروهم را برای دیگر اعضا باز کنم تا اونها هم بتوانند عضو add کنند؟
    با تشکر

    1. سلام باید افراد مد نظر را جزء مدیران گروه قرار دهید و گروه را به سوپر گروه تبدیل کنید.

  69. سلام . وقت بخیر . من لینك كانال یك نفر دیگه رو برای چند نفر میتونم بفرستم ؟ ایا محدودیتی داره یا مثلا برای هزار نفر هم میشه فرستاد

    1. سلام. ارسال لینک کانال برای دیگران محدودیتی نداره. فقط مواظب باشید حسابتون توسط مخاطبینی که لینک رو براشون ارسال می کنید گزارش نشه و به اصطلاح ریپورت نشید

  70. سلام ممنون از مطالب مفیدتون
    در اپدیت تلگرام جدید قوانین تغییر کرده؟

  71. سلام ممنون بابت مطلب مفیدتون.
    برنامه ای وجود نداره که بهش یه لیست شماره بدیم و برای تک تکشون تبلیغ بفرسته تو تلگرام؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *